INFORMÁCIÓ

„Tisztelt pályázóink!

A tegnapi nap (2018.12.03.) folyamán hiánypótló levelek kerültek kiküldésre ügyfélkapun keresztül.
A pályázatok ügyintézése továbbra is folyamatban van!
A honlapunkon továbbra is közzétesszük az általános információkat, kérjük kísérjék figyelemmel.

Felhívjuk a figyelmüket, hogy van lehetőség a pályázatok visszavonására, amennyiben már nem szeretnék azokat megvalósítani. Ebben az esetben Ügyfélkapun keresztül szükséges beküldeni egy nyilatkozatot, amelyben kérik a pályázatuk visszavonását.

Nagyon fontos továbbá, hogy a kérelmekkel kapcsolatos kommunikáció önkormányzatok esetében hivatali kapun, míg cégek és civil szervezetek esetében cégkapun keresztül történik. A hivatali kapu és cégkapu hiánya megnehezíti a későbbi ügyintézést, mert abban az esetben semmilyen iratot nem tudunk részükre kiküldeni, így lehetőség szerint minél hamarabb igényeljenek. „